yes, feel it baby. can u feel it?

Det är något fel på mig.
Sist jag skrev då jag skulle ut med hundarna. Så somnade jag. Herregud. Börjar nog bli sjuk. Har sovit jätte mycket nu! Och det värsta är att jag känner mig trött nu? KONSTIGT. Så ja, jag somnade. Sen vid fem vaknade jag och då tog jag en långis med hundarna. Det var skönt! Sen gjorde jag inte så mycket mer, haha. 

Kollade bigbrother som vanligt. Fan vad det är roligt, haha. Kom på alldeles nyss att jag har sovmorgon imorgon! FAN vad skönt. Börjar 09:55 istället för 08:45. Det gillas!
Men ska sova nu så jag orkar upp imorgon. Ska upp skapligt så jag hinner duscha och fixa mig utan stress! Det skulle vara något... Nu på sistone har det varit så himla svårt och komma upp ur sängen?! Hm...

Ska ta o sova nu. Känner att jag har en väldigt rolig och spännande blogg. Fan vad bra det känns! Not...

PUSS&HEJ! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

Gud vad snygg du är tjejen! skulle du vilja ha löshår? eller vet någon som vill ha löshår kika då in hos mig för att se det perfekta hårsvallet alla önskar sig, gör gärna reklam för min blogg att det ska kika in på håret! :) kramkram

2011-05-05 @ 12:25:32
URL: http://finest.se/kristinis
Postat av: majjaalshorn

Svar:

Hahah, ja gud, vad söta du och oskar är på den där bilden på FB :D <3

2011-05-06 @ 19:32:28
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: majjaalshorn

Svar:

Hahah, ja gud, vad söta du och oskar är på den där bilden på FB :D <3

2011-05-06 @ 19:32:28
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0