stressmage?

Hej! Skolan var seg och tråkig som vanligt : ) tur att jag har muppisen emelie med mig. Skulle inte klara mig en sekund utan henne! ♥ Hon gör det mycket roligare att gå till skolan haha.

Har haft ont eller som typ kramper i magen till och från under förra veckan och den här. Känns jätte jobbigt. Det började i tisdags tror jag, då fick jag attack ont! Visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Har inte fått så ont som då, men har ändå ont? : (

Kom hem för ett tag sen. Har käkat lite nu och ska lägga mig i soffan ett tag. Tar mig nog en powernap. Sen ska jag plugga lite natur har jag tänkt mig... Skriver senare! Känner mig inte alls bra.... : (

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0