segis söndag, heyey....

Bästa mamma kom och hämtade mig hos emelie förut. ♥
Jag sov där inatt! Vi kom väl hem till henne vid halv två/två? Ganska så lyckad kväll.. Vi var ju hos emelie först och käkade och så vi tjejer, det var mys!
Sen gick vi till folkparken och skulle möta upp lite folk och se på majbrasan. Sedan gick vi vidare upp till david! Det var inte så mycket folk där så det blev inget speciellt drag i det, hehe..

Nu är jag hemma. Bilder kommer nog upp under dagen. Ska inte göra något speciellt. Är riktigt trött haha. Tar mig nog en promenad sen! 
Fy fan, skola imorgon.. Låter ju inte särskilt lockande! Men det är bara o bita ihop! Inte långt kvar till sommarlovet nu right? Längtarrr...

Nu ska linda skicka bilderna till mig så de kommer upp snart! : )

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0