p-p-partey.

snyggaste brudarna i stan?! 
tror dom rymt från dårhuset....


MIN HELG. På fredagen när jag kom hem från skolan satte jag mig och nörda framför datorn. Sen smsa jag ett sms till otto och det ena ledde till det andra och sen helt plötsligt var jag hemma hos henne och fixade oss inför fest, haha. Vi hade så jävla roligt. Tack bästa jossieottie och company! Haha. Var hemma hos en tjej vid namn angelica och förfesta. Ytterst trevligt. Sedan drog vi vidare ut! Hihi. Vi dansade med galna finnar och massor med annat och hade galet kul.
Lördagen mådde jag ändå helt OK. Åkte hem från josefine vid tolv/ett och kom hem o tog en powernap. Sen var det fotbolls kväll här hemma med pappa och brorsorna. Söndagen tog jag det lugnt och plugga.

Kommer komma igång mer med bloggningen när den är fin och så. Har lite ideer som jag ska fixa sen när jag får tid! hihi.

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0