min helg.

Hade skrivit ett inlägg igår om helgen som jag trodde kom upp.
Men tydligen inte!? Så sjukt irriterande...



När josefine och martin hämtat mig tog jag och jossie en promenix med elsa. Och då sötte vi på detta! Fy fan, det var så himla gulligt. Lilla tottisen.. :' )
När vi kom in så satte vi oss i soffan en tag. Pusta ut liksom. Haha. Sen var det dags att göra sig iordning. Vi grillade och gjorde väääärldens godaste sallad. FAN vad den var god. Och sen åt vi baguette till det. Mm, himelskt gott! Jag hade inte ätit på hela dagen heller, så satt bara o njöt!



När vi käkat klart satte vi oss på balkongen och pratade, drack gott och mumsade chips hehe. Det var så jävla mysigt. När vi suttit där ett tag begav vi oss in och forsatte. Det blev ganska så kallt? Men sen bestämde vi oss att vi skulle förbi Trädgården, så vi var där ett tag. Fan vad det var trevligt! 
Sen drog vi och dansade, heeela natten lång. Vi stannade till stängning som var vid 03:00. Drog och fyllekäka på donken och sen hem och somnade som en stock. FAN vad det var skönt. Man hade ju lite sådär små ont i fötterna, haha.

En KLOCKREN helg. Fan vad den var bäst. Jag och jossie planerar redan för nästa utgång! Ha ha.. ; )
Och sen på söndagen var det ju ba chill hos hennes mamma. Det finns det ju bilder på : )

Bilder från detta inlägg är från JOSEFINES BLOGG, check it out beatches!

Kommentarer
Postat av: sophie - bloggare i värmland!

Hejsan, allt bra? :)

2011-05-10 @ 18:09:23
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0