kvinnan är det starkaste könet.

Hej på er.
Det har inte funkat nu på morgonen? Blogg.se krånglade. Men imorse vaknade jag av världens mensvärk. Hade så jävla ont. Tog en tablett och gick och la mig. Skrev till min mentor att jag stanna hemma idag. Sen sov jag typ till ett. Väldigt skönt. Nu känns det bättre. Har ätit lite och ligger i soffan och tittar på tv. Skönt.
Hundarna håller mig sällskap och myser, hehe.

Sitter här och längtar till den 2:e april. Fan vad det ska bli roligt. Ohh, taggad som fan!! Måste bara köpa mig något nytt och snyggt att ha på mig! Men det löser sig. Ihh, SÅ taggad!

Nu ska jag gosa vidare med mollybollen. Fan vad hon är kelig. ME LOVE. Hon ligger och puttar undan handen medans jag skriver för hon vill ha gos. Haha. Och det ska hon få nu! ♥

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0