underbara bingen.

Nu ligger jag nerbäddad i min säng! Tog ett varmt bad också innan. Riktigt skönt. Länge sen nu, har bara duschat på senaste tid? haha. 

Imorgon blir det (förhoppningsvis) promenad men favorit brudarna Josefine och elsa!! Pappa skjutsar ut mig så tar vi en riktig långis, det ska bli skönt.. Tar med mig kameran! Kanske ska filma om det blir bra läge när dom busar? Men ebba blir så tråkig?! Elsa blir ju typ helt crazy och lägger sig i attackställning och vill leka liksom. Ebba är så osäker! : ( Hon blir bara kartig när hon är med morsan sin, ha ha. Men mycket kort ska jag ta iallafall! : )

Känner mig riktigt trött. Tänkte se Lejonkungen först, men tror inte jag orkar. För det första är den ganska lång och sen skulle jag ba börja gråta. Känner inte för det just nu, haha. Ska se något/ra avsnitt av Keeping up with the Kardashians istället! BÄSTA. Får spara Lejonkungen tills imorgon kväll eller något annat tillfälle, hihi.

Ni får sova så gott underbara människor, puss på er! : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0