so wierd...

Gick på de två första lektionerna idag. Dagen började inte alls bra.. När jag väl kom hem så började jag gråta.. För ingenting!? Vet inte vad det är med mig.. Det bara kom. Kände mig så ledsen o depp. La mig i soffan och kollade på Toy Story. Ebba och jag myste. Det var väldigt skönt att ba få lägga sig och inte tänka på någonting.
Sen gick jag o la mig och tog en powernap...

Vaknade upp och gick ut med ebba och molly. Tog ingen värsting med det var skönt o komma ut. Mamma gjorde hemmagjord kebab, MUMS! Det satt riktigt fint!!

Nu sitter jag här vid datorn. Trött o seg as usual! Ska börja med ett italienska inlämning. Men det ska skrivas på svenska och inget större. Skönt det!!

Nu ska jag sätta igång! Hur har eran dag varit? : )

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du inte kompis med Ellen, Jenny och hon den där andra längre?

2011-01-27 @ 13:35:33
Postat av: JOSEFIN SVARAR

nej, det är jag inte. vaddårå?

2011-01-27 @ 14:50:40
URL: http://josefinaman.blogg.se/
Postat av: Victoriaelev

trist bara undra ni hängde ju typ jämt på Victoria.

2011-01-28 @ 08:00:38
Postat av: JOSEFIN SVARAR

okej.. ja det är synd. men dom var riktigt dumma så då bestämde jag mig för att kapa kontakten helt o hållet!

2011-01-28 @ 18:13:20
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0