@ schuuul.

Nu är jag i skolan. Jag hann inte skriva något innan jag gick, så gör det nu! : )
Fy fan, ont i heeela kroppen. Haha, världens träningsvärk. Och väldigt härligt att skolan består av trappor! sjukt jobbigt.. haha.
Spårvagnarna krånglade som fan. Bussen kom och jag hoppade på den. Halvägs så var vi tvugna att gå av?! För en spårvagn skulle komma. Och på den hållplatsen var det säkert tjugo pers som redan stått och väntat, så det var en dam som stod på sig, så vi fick åka med ändå! ha ha.

Just nu pluggar vi om Brott och Straff. Ska sätt igång med det ikväll ordentligt. Kan inte riktigt göra det i skolan, heh.. Så ikväll blir det en riktig pluggkväll!

                                                                        
                                                                           XOXO!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; nauw, tack detsamma :)



Haha, jag har också sjuk träningsvärk! Vad tränar du? :) Jag går på friskis, både gympa och gym :) Men har inte varit där på hur länge som helst så när jag gick dit igår fick kroppen typ en chock så idag har jag ont överallt haha:P

2011-01-12 @ 16:10:25
URL: http://amandaworld.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

haha, det är så pinsamt.. vi hade gympa häromdagen och då körde läraren slut på oss! hade stationer med utfall, planka och typ alla värstingar. trodde jag skulle döööö!

2011-01-12 @ 16:49:01
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0