Första dagen.



Det blev lite kalabalik innan jobbet då jag inte hade någon skjuts o det blev för sent med buss. 
Men världens bästa pappa åkte från jobbet för att skjutsa mig. Bästa du! ♥
Jobbet var så himla kul. Trivdes som fisken i vattnet! Fick vara i lagret o hänga upp skit snygga skjortor som skulle ut och även hänga upp dom i affären, samt vika kläder på bord och sådär. Hur kul som helst!
Ska jobba imorgon också, can't wait!

Pappsen min kom även o hämta mig. Vi köpte med oss MAX, mumma. Jag, pappa och noel har sedan dess myst i soffan. GOS! Mamma är ute med sina arbetskamrater och liam är med någon kompis. Så det är lugnt här hemma.
När jag skrivit klart här så ska jag ta bort mitt smink och fixa mig inför sängen. Är så himla trött. Skulle ju egentligen iväg till josefine. Men kände direkt när jag kom hem att jag var för seg för det, heh.

Ska krypa ner i min älskade säng och kolla runt på lite bloggar. Sen sova! Måste vara pigg och glad tills imorgon. Då kommer det komma mycket folk! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0