äntligen hemma.



Gick lika snabbt idag på jobbet. Gud vad det är kul!!
Imorgon är jag ledig, skönt! Haha. Är inte så morgonpigg av mig så det ska bli skönt o få sova ut. 
Gulligaste pappa kom och hämta mig idag också heh. Vi åkte och handla och fixa lite innan vi for hem.

Hade inga planer för ikväll. Skulle egentligen till julia med tjejerna. Men det blev inget! Lite synd.. Men det är ju lov snart och då jävlar, förhoppningsvis jobb och sedan festa och umgås med mina fina vänner! ♥

Så kvällen spenderas hemma, heh. Laga god mat och mysa i soffan. Skönt! Är så himla öm i mina fötter haha. Vi ska nog hyra film också. Jag vill se nya Harry Potter. Har inte sett den än, medans de andra har det haha. Men ska försöka övertala dom till att vi ska hyra den! 

Nu ska jag bege mig ut o gå en LITEN sväng med hundarna.
Ingen av oss är så förtjust i detta väder, sen hem och gosa ner oss i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0