20111220



Fyra f*ucking dagar kvar till jul?!?!?! Herregud...
Igår var jag sååå himla trött när jag kom hem, var väl hemma frammåt halv sju - sju och slängde mig i soffan direkt. Gick och la mig vid nio, men somna inte fören vid tolv? Haha så dum.. Men hitta så mycket intressant på datorn som jag kolla runt på.

Idag tänker jag göra en fuling... Har egentligen yoga idag också. Men orkar inte. Det är så himla segt. Så ska hoppa över det och jobba istället. Dom fråga om jag kunde jobba igår, haha. Klart man gör så då...?
Jag slutar 13:40 så ska ta bussen direkt från skolan till jobbet. Blir antagligen att jobba till 19.
Då kommer mamma och hämtar mig och vi ska o handla skor till lilla mig! Hah.

Jag älskar verkligen o blogga. Tycker det är så himla kul o skriva av mig och sådär. Kul o kolla tillbaka på, är ju som en dagbok? Men ska verkligen fixa iordning den med design o så. Nu är den ju så tråkig o ful! Måste bara knäppa lite snygga bilder först... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0