Gud är på min sida idag.

VÄRLDENS BÄSTA SKOLDAG!
Fan vad skönt. Kom till skolan och hade samhäll. Egentligen så skulle jag gått till fyra idag. Men två lektioner ställdes in!!! Och italienska skulle vi ha prov i!! Liksom är det är skämt?! Nej nej! UNDERBART. Så fick sluta efter mentorstiden, 12:25 istället för att sluta vid 16:00!!!!!! Så himla underbart, finner inga ord! Haha.

Ska ta ut hundarna snart. Har svenskaprov imorgon, det handlar om grammatik. Ganska så lätt tycker jag.. Men ska läsa på det och plugga lite så jag verkligen kan det! Känner för o städa rummet också.. Eller det behövs! Haha. Vill ha snyggt och fräscht rum under lovet! Hah, undra hur långt det kommer hålla...

Uppdaterar sen om det blev någon städning eller inte! haha ; )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0