härlig promenad!

Jag tog mig samman och gick en sväng i spåret med zaide och freja. Sen tog jag Molly och Ebba och gick mot fältet och mötte upp mormor med hennes hundar! Dom lekte o dampa loss, som vanligt! hahah.
Jag följde med mormorgullisen hem och vi såg på film o ba myste! Mamma kom och hämtade mig och hundarna och nu sitter jag här! Ska ta tag i mitt rum snart när jag läst lite bloggar och så! (a)

Tog några bilder när jag var ute, underbart väder!


älskar denna bild!





är hon inte så söt?! att man kan älska en hund så mkt, helt sinnes... <3

ebba&molly, mor&dotter! <3

den svarta lilla saken är julia, mormors hund! :-)

molly, smutsig och dan efter promenaden!

haha, en rolig bild på bebbisen! :-D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0