godmorgon påre!

Bläää...!
FAN vad jag är trött. Och sängen var såklart perfekt när mobilen ringer! Sådär kall och skön! Gaaarghhh! Snoozade väldigt länge men tvingade mig sedan upp!

Känner mig så ful. Håret blev hemskt. Tvättade det igår kväll och då går det ju verkligen inte att göra någonting med det! åhhh, blev en ful toffs! Härlig start på dagen känner jag! wuuuhooo, haha!
Idag blir det ''Pastasås med korv, pasta'' till mat. Euuw. Slutar dagen vid 15:20. Inte så jätte sent, skönt!
Tar spånkan till skolan idag!

Skriver sen när jag är hemma så får ni se om skoldagen var så hemsk! ;-)

Ha en trevlig skoldag/jobbdag (
eller vad ni nu än gör, haha!) :-D

Kommentarer
Postat av: disa

sv: dom blir alltid så snygga haha ;)

hihi du är söt :) <3

2010-11-08 @ 21:01:10
URL: http://disaroxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0