11 timmars sömn.

Känner mig pigg och utvilad! Skönt att sova så länge. När jag ställde mitt alarm på mobilen så stod det ''11 h och 49 min kvar''. Då kände jag ba mmmm! Ebba kom och la sig hos mig o sov heeela natten! : )

Jag börjar 09:20. Ska äta frukost i skolan. Det förtjänar jag! hehe. Efter skolan tror jag att jag ska ner på stan och köpa mig lite smink. Det behövs! Känner redan hur pengarna rinner iväg! : ( Om man ändå vore gjord av pengar, typ.. haha.

Nu ska jag ta och kissa av hundarna. Sen fixa mig och sen dra till skolan. Känner verkligen inte för skolan. Känner mig nästan lite sjuk. Har nog lite feber! :s Känner mig riktigt hängig... Men snart är det jullov så det är bara att hålla ut!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0