v. 25 & 26

Bilderna ovan är info om vecka 25. 

Info om vecka 26, magbild är 25+6.
 
Hej!
Har inte alls varit sugen på att blogga eller skriva här. Men nu så. Därför blir det två veckor i ett inlägg denna gång. Jag mår allmänt bra. Känner dock nu att jobbet verkligen påverkar mig. Det räcker med någon timma inne i arbetet så känner jag av foglossning. Jag går ju så pass mycket, och knappt någon vila. Vissa dagar är ju bättre än andra, men det är sällan jag kan sätta mig ned och verkligen vila. På min rast (ynka snabba 30 min) gör jag ju det, men tills dess är jag så pass mör och öm att det nästan inte hjälper.. Men nu är det verkligen nedräkning, den 8:e juni går jag på tre veckors semester, och i samband med det går jag på graviditetspenning och blir hemma. Det känns LJUVLIGT! Har en del att ordna innan hon ska komma, det går så snabbt nu?! Så det ska bli riktigt härligt att ha tid hemma för att dona och styra innan lilla B's ankomst. ♥

Min mage börjar ta form nu hehe. Den blir absolut ''hårdare'' för varje vecka. Men det är fortfarande inte så som den bilden jag hade i huvudet. Känner mig inte riktigt 100% bekväm i vissa kläder och så. Min bild var att ha en stenhård gullig kula så alla kunde se och veta att jag är gravid. Men det har ju kommit nu på senaste tiden. Såg fram emot sommaren, att verkligen kunna slappna av i bikini och inte behöva skämmas. Men nja, riktigt så är det inte. Bävar för att prova bikinis. Hoppas jag hittar någon bra direkt. Känner mig inte riktigt bekväm helt enkelt. Men det släpper mer och mer. Vet att det är mina egna hjärnspöken jag brottas med. Adam samt min familj, vänner och kollegor överöser mig med komplimanger dagligen! ♥ Att jag är så fin gravid, att det klär mig osv. Det gör mig verkligen SÅ glad. Så det blir bara bättre och bättre.

Lilla prinsessan då. Åh. Hon växer så det knakar. Om jag tyckte jag kände henne mycket förut är det ingenting jämförelse tills nu. Och det blir ju bara mer och mer såklart - ljuvligt. Det är verkligen en sådan magisk känsla. Jag är SÅ nyfiken på vem det är, hur ser hon ut? Kommer hon ha mycket hår? Vems näsa kommer hon ha? Ingenting är som väntans tider... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0