Britax Smile 2

Och dagen med stort D är här.
Vår vagn har kommit!!!!!! 
Jag och Adam beställde den i söndags, och paketen kom i tre omgångar. Idag (torsdag) så var alla delar på plats och vår vagn är komplett. Känslan är magisk. Känns overkligt. Haha. Skriver det hela tiden, att allting känns så overkligt, men det är så. Det är för stort för att förstå. Att vi kommer ha en liten dotter här hemma?! Vårt barn som vi har skapat? What.. 

Vi är mer än nöjda med vagnen. Så lätt och smidig att köra. Innan vi klickade hem den så var vi och kände på den och provkörde lite. Vi fastnade direkt! Tror det kommer bli perfekt då vi bor så centralt. Det kommer ju bli promenader med mer terräng, men absolut ingen krogig skogsstig liksom. Nu längtar jag massor efter B och våra promenader i höst, vad jag ser fram emot det! ♥ 


Här är skönheten! Och så har vi ett babyskydd också i samma märke. 

Adam monterade ihop den medan jag var på jobbet idag, så den var färdig och redo när jag kom hem. ÅH. Blev kär direkt. Är det skumt att ta en promenad med vagnen? Alltså typ runt huset. Är så sugen på att testa den ute haha. Men vet inte riktigt om jag vågar. Lite skumt ändå, gå runt med en tom vagn? Kanske blir en snabbis imorgon! 

Vill tacka mina föräldrar än en gång för den här vagnen. De som betalade kalaset. Vi känner oss så bortskämda. Tänk vad blivande mormor och morfar kommer röjja omkring med den & B. Ser den bilden framför mig och blir alldeles varm i min själ. Hon skulle inte kunna fått några bättre morföräldrar, så snälla, roliga, kärleksfulla och generösa. 

Kommentarer
Postat av: MaMaria

Jättefin <3 Ska bli så mysigt <3 <3 <3

Svar: JA! Tänk vilka promenader vi ska ta vid hamnen, kanske hoppa in o ta en lunch där vid restaurangen?? Åh 💕💕💕💕
Josefin Åman

2018-05-11 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0