03.05.18

Hej!
Idag slutade jag jobbet klockan 12. Och då var jag sååå trött och seg. Tycker jag kommit in i en seg period igen? Känner mig ofta trött. Eller så kan det vara på grund av jobbet, det har varit mycket nu den senaste veckan. MEN, idag gjorde det inte mig någonting då jag har hela fem dagars ledighet framför mig. Så när jag kom hem gjorde jag iordning en ''homemade paus-sallad' och tog mig sen en lång vila. Det var precis vad min kropp behövde. Sen tog jag bussen till min fina Soulsis som jag bestämt träff med! Blev bjuden på mat, catch up och så fick jag (eller ja lilla B hihi) till och med presenter!!! Och så blev det såklart massor med mys. ♥ När Amanda skulle söva Julia så var jag med lilla Alba. Hon somnade så gott i min famn, fina lilla hon. Tänk att jag kommer ha min alldeles egna snart?! Helt sinnes... När de sov så tog vi fram lite godis och snackade ännu mer. Åh min bästaste! Älskar kvällar som dessa. 


Bilder från min kväll. 
 
När jag skulle hem missade jag bussen preciiis. Så tog en skön promenad hem. Nu har jag faktiskt duschat och smort in mig med lite bus. Känner mig så blek och ful, så tänker att lite färg piggar nog upp hehe. Det ska bli så skönt att vara iväg från jobbet nu. Känner att jag stressat upp mig lite och det har varit mycket att göra. Så en paus därifrån är precis vad jag behöver. Så imorgon ser jag fram emot sovmorgon & go'frulle framför tvn, och vid klockan 12 ska jag äntligen till frisören och klippa mig!

Godnatt fina ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0