Första juni.

Nämen hej fina ni!
Idag så begav jag mig skapligt ut till Lindö för att pressa lite vid poolen. Det var jag och inte många grannar. Lugnt och skönt. Lyssnade på musik och lite poddar och njöt 100%. Vilket väder! Var i poolen mest av de som var där, svalkade mig hela tiden typ haha. Har en stark känsla att resten av sommaren kommer bli såhär fin, ingenting mig emot. Dock har jag bränt mig lite hehe. Men så blir det alltid för mig i början, när det väl lägger sig så får jag en riktigt fin bränna. Invigde min fina nya bikini från Gina Tricot.


Såhär ser jag ut nu i vecka 28 (27+3). Nästa vecka så går vi in i tredje och sista trimestern. Ok? Vad hände med tiden...? Fattar nada. Känner mig fortfarande inte helt bekväm med min kropp just nu. Som jag nämnt tidigare, ser inte ut som den ''bilden'' jag hade i huvudet av hur jag skulle se ut som gravid. Men har kommit till en acceptans nu, det är såhär jag ser ut och alla gravida kroppar ser ju olika ut. Och så känner jag mig extra tacksam och lycklig över att jag får må såhär fantastiskt bra, och att B är frisk & stonkar på där inne. Såklart ♥


När min lillebror slutat skolan så gick han och köpte dricka till oss samt vattenmelon och joinade mig vid poolen. Sweet! Så vi har tänkt att göra samma sak imorgon innan vi åker iväg till min kusin för att fira att hon pluggat klart på universitetet. Det ska bli kul, att träffa lite släkt!

När skuggan tog över terrassen så begav jag mig hemåt till min sjuka älskling. Vi gjorde iordning hamburgare med klyftpotatis och morrötter i ugn till middag. Det var riktigt gott efter en hel dag vid poolen. 

Nu har jag tänkt att ta mig en dusch, smörja in mig och sen måla naglarna till någon film med min babe. Vi ska mysa lite extra idag då det är hela 15 månader vi officellt (dejtade fyra månader innan) varit tillsammans hihi. Vad gulligt. Låter så lite?! Känns betydligt mycket mer. Vad vi har hunnit med egentligen, jag och min själsfrände. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0