Weekend.

Hej!
Då är det söndag och min sista lediga dag. Har haft långhelg, fre-sön. Och det mina vänner kunde inte ha kommit mer lägligt. Jag har bara tagit det lugnt, sovit ut & ätit gott hehe. Visst, var ju iväg och tränade i fredags och sen träffade tjejerna, men inget mer avancerat än så. Helt perfekt. ♥

Herregud vad jag sovit. Fastän jag är ledig brukar jag alltid ställa alarm till kl 10-11, jag vill inte sova bort hela dagen. Jag tycker om att göra iordning frukost och sen ta det lugnt framför tvn, så man ändå är vaken och uppe. Men de här dagarna har jag inte vaknat förrän efter kl 12, och då har det varit svårt att ta mig upp. Men det har varit så skönt. Att kunna sova ut och inte ha någonting planerat. Ska bli intressant nu när en vecka jobb väntar, plus helgen.....

Idag så gick jag upp strax efter klockan tolv. Det tog lång tid för mig att göra iordning frukost. Mådde inte särskilt bra. Kände mig svag, illamående och kallsvettig. Fick i mig lite grann iallafall. Kunde inte dricka kaffe (som jag annars tar en stor kopp av och njuter hehe) så Adam gjorde iordning en kopp te till mig som gick ner. Nu när jag slappat i soffan ett tag mår jag bättre. Skönt! Igår var jag inte utanför dörren någonting typ, så det har jag ångest för. Vill komma ut på en promenad idag.... Ska se till att rycka upp mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0