18.01.05

Hej!
Idag har jag faktiskt mått riktigt bra. Tog en fet sovmorgon. Vaknade strax efter kl 11. Mådde liiiite illa när jag vaknade, tog en knäcke och mådde därefter bra. Gick sen på ett spinningpass. Shit vad jobbigt det var. Tiden innan jag gick iväg ville jag verkligen inte gå. Tänkte skita i det. Så är riktigt stolt över mig själv att jag ens kom iväg. Trampade på och gjorde mitt bästa, konditionen är ju sämst nu när jag inte tränat på länge. När jag kom hem så tog jag en dusch, åt ''frukost'' och sedan slängde mig i soffan. Så jävla fantastiskt att vara ledig nu.

Senare framåt kvällen så kom min soulsis Amanda och hennes dotter Julia och hämtade mig. Det blev taconight hos bästa Carolina och Ollie med Marie & Adrian också. Riktigt fredagsmys! Barnen lekte och efter maten blev det disco i vardagsrummet. Så härligt. Innan hemfärd köpte jag med godis till mig och min kära sambo hehe. Så nu sitter vi i soffan med varsinn dator i knät haha. Ska surfa runt lite till har jag tänkt och sen stänga ner. Börjar bli riktigt trött nu...


Mina älskade bästavänner, ♥
 
Idag berättade jag även för Marie och Carolina att jag är gravid. Deras reaktion. Åh så fina. De blev jätte glada. Då blir det mer verkligen för mig också. När jag berättar och pratar om det. Då kommer jag liksom på mig själv. Att ''shit, jag har faktiskt en liten groda som växer och gror i mig'', fantastiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0