V 21 (20+6)


På bilden är jag (20+6)

Hej!
Skulle ha skrivit om den här veckan i måndags (helst innan) när jag kom hem efter jobbet men då hade jag the worst huvudvärk jag någonsin haft. Hade ont hela tiden men sen kom det som ''toppar'' och då ville jag bara försvinna. Vill inte ta värktabletter i onödan så då gick jag och la mig direkt efter lite äggröra & en dusch. Nu har jag inte haft sån huvudvärk mer, skönt!

Så, graviditetsvecka 21 har gått snabbt tycker jag. Har börjat känna henne mer och mer. Starkare ''buffar''. Det är verkligen helt fantastiskt. Hon är som mest aktiv på kvällen, mellan kl 22-00 och efter. Om jag håller min hand på magen då så tycker jag det känns ordentligt, har försökt få Adam att känna, men då när jag känt och utbrister ''kände du?!?!?'' så svarar han nej. Så det är nog lite för tidigt.. 

Jag har drömt väldigt konstigt. Adam har varit iväg på fester i andra städer och ljugit för mig, har kunnat tagit ut lilla B från magen och kollat på henne för att sen lägga tillbaka henne like no biggie, och så var jag med i Sagan om Ringen. Blev fångad orcher och jag hade ringen på mig, kände mig lagom stressad. Haha vad man kan koka ihop i hjärnkontoret! 

Annars så mår jag fortfarande väldigt bra, oförskämt bra. Det är inte mycket jag känner av själva graviditeten nu (förutom när hon rör sig då). Och min mage är fortfarande mjuk, inte ''hård'' som en riktigt gravidmage haha. Längtar tills det kommer. För just nu känner jag mig fortfarande bara tjock och pluffsig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0