22.09.16

Igår så fick jag äntligen till min tvätt-och-städ-dag! Det behövdes och det känns ju så skönt efteråt. Efter det så var jag bortbjuden till Nicole och Maximilian, som jag saknat den lille killen! Vi åt tacos och såg på Idol, mys! Det var tänkt att jag skulle sova över hos dom men det ställdes in då Maxi mådde sämre under kvällen och fick feber. Lille plutten. Så jag gick hem till mig och sov i min renbäddade säng, heaven! Vaknade upp idag efter att ha legat och dragit mig i sängen, som jag sett fram emot denna sovmorgon och lediga dag!

Mamma kom förbi och jag bjöd henne på lunch, då släppte hon även av Molly & Ebba som jag bett om att få låna, är även ledig imorgon! Därefter så kom Amanda hit på lite häng. Det blev tyvärr kortare än väntat då hon blev inringd på jobb. Men i samband med det så laddade jag upp inför mitt älskade Indoor Walking-pass jag skulle iväg på. Mamma skulle ju ha följt med idag men hade typiskt nog kollat fel på sitt schema, så körde solo idag också. Körde SKITEN ur mig. Så jävla härligt. När jag satt ner för att byta skor och sedan ställde mig upp så blev det ett blött märke efter min röv på bänken. Förstår ni då att jag gav allt!? Gick snabbt därifrån för jag tyckte det var så pinsamt, hoppas ingen såg hahah.

På vägen hem stannade jag inne i stan för att köpa med mig...... SUSHI! Min absoluta nya favorit, äter det så fort jag får tillfälle haha. Kom hem till Molly och Ebba som blev så lyckliga. Mina bebisar. Saknar att varje dag mötas av deras glada energi och allt gos, önskar att jag alltid kunde ha dom hos mig. Kände mig dum som lämnat dom själva medan jag tränade så tog ut dom direkt på en längre kvällspromenad. Vi gick strax under en halv mil och var ute ca en timme. Härligt! Duschen när jag väl kom hem var gudomlig. Parkerade sedan min nyduschade röv i soffan och avnjöt min goda sushi. Kändes verkligen SÅ välförtjänt. I'm the best. 


Min torsdags kväll i bilder. 
 
Nu har jag tänt ljus och ska betala mina räkningar. Löning imorgon ju, wopwoop! Är sugen på att se någon film, men vet inte vilken eller om jag orkar, känner mig så trött. Ser fram emot att lägga mig i sängen med mitt mysiga sovsällskap. Båda två vill alltid ligga nära och Ebba vill gärna in under täcket och sova där haha. Mys på högsta nivå! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0