12.09.16

Måndag och ledig! Vaknade upp hos soulsis idag och Julia gav oss sovmorgon, hon var så duktig och sov i sin egna säng hela natten så vi kunde bre ut oss som sälar haha, wopwoop! När morgonbestyren var gjorda så gick vi ner på stan. Lämnade in min telefon och fick tillbaka den som ny, äntligen! När jag skulle kolla skor till mig blev det mindre lyckat. Är ute efter skor till hösten och vill gärna köpa 3 för 2. Hittade inte några jag direkt gillade så sket i det och får avvakta tills höstkollektionen kommer in ordentligt. Då ska jag verkligen uppdatera hela min garderob - längtar!


Vi tog även en lunch på Taco Bar, väldigt gott! Påvägen hem så gick vi till en park så Julia fick gunga, och gud så glad hon blev. Kärleken till den ungen, ''mosters'' lilla gull! Följde sedan med Amanda för att handla och vi kom på den briljanta ideén o köra på en sleepover ikväll också, denna gång hemma hos mig, yey! Så nu har vi sett Idol och inväntar på att kunna streama Paradise Hotel. Längtat hela veckan efter det lol. Sedan blir det bums i säng, jobbar 8-16 imorgon och ska sen iväg med mamma på ett härligt Indoor Walking-pass. Känner att jag verkligen kommit igång med träningen nu and I love it!!!! Pappa har lovat att vi ska köra ett Box-pass tillsammans också. Det ser jag verkligen fram emot! 


Blev kär i den här bilden jag knäppte. Mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0