09.09.16

Haliiihallå!
Igår på min lediga dag hann jag med en hel del. Tvättstugan, storstädade lägenheten, körde ett riktigt tufft Indoor Walking pass med mamma, och så såg jag till att middagen var klar när Alice kom till mig. Phu! Men SÅ skönt. Riktigt nöjd med mig själv. Passet körde jag verkligen all in på. Trodde jag skulle stupa där ett tag men instruktören var så peppande och motiverade så bra så tog verkligen ut mig själv. Till mig och Alice lagade jag potatisgratäng, fläskfilé, bearnaisesås och broccoli. Yummie in my tummy! Vi såg på Taken 3 och tände upp mitt vardagsrum med ljus. Hösten är inte så dålig ändå... 

Idag tog jag mig en fet sovmorgon och en ljuvlig frukost därefter. Tittar just nu på Nyhetsmorgon och hysterin om prinsdopet. Lite intressant ändå. Idag jobbar jag 16-21. Funderar på om jag ska ut på en powerwalk innan och lyssna på poddar. Känner mig lite segobert så får se. Skulle ju vara skönt.. Blir iallafall sleepover idag också med Alice fast hos henne ikväll, mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0