06.03.16

Då var även denna helg slut. Det går alldeles för fort! Stängde på jobbet i fredags och kom hem sent. Hann inte med mycket då. Blev tjejmys hos min bästavän Nicole, det var efterlängtat! Och igår så var jag och lillebror Noel barnvakt åt våra små kusiner. Det var verkligen såå mysigt. Våra små klimpar. 

Idag så har jag haft tvätt&städ-söndag. Sjukt tråkigt men väl behövligt. Därefter kom mamma, pappa och småtjejerna över till mig och vi såg Farmen. Så spännande! Från att ha känt mig nedstämd och seg så avslutar jag helgen med ett leende på läpparna tack vare mina föräldrar. They are the best!


Bild från ikväll. Mina bästa ♡ 

Kommentarer
Postat av: MartinaOlsson

Vinn två stycken posters från Design by Moritz! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58694/tavling-vinn-tva-posters-fran-design-by-moritz/

2016-03-21 @ 19:11:08
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0