21.08.16

Hej! 
Då var den första arbetsveckan över. Så skönt. Jobbade ju endast tre dagar innan jag gick på min lediga helg. Men det var tre väldigt krävande dagar så känns skönt med ledigt. Bytte även pass med en kollega så även imorgon (måndag) blir jag ledig, wopwoop! Ingen söndagsångest här inte! 

I fredags så promenerade jag ut till Lindö för att hänga med mina föräldrar. Blev bjuden på pappas sjukt goda mat och fredagsmys i soffan. Älskar att hänga med dom! Igår så sov vi ut och åt frukost på balkongen. Jag tog med mig Molly & Ebba hem för lite sällskap. Blev en kvällspromenad med dom på över en timme. Därefter somnade vi som klubbade sälar i sängen kan jag lova haha! 

Bilder från min förmiddag. ♥

Just nu sitter vi i soffan och chillar. Men när jag piggnat till så ska jag ta med mig tjejerna ut på en fet långis i skogen så de får vara lösa och springa så mycket som möjligt. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0