06.05.15



Tiden bara flyger förbi...

Det var ett tag sedan jag tittade in här. Har inte flyttat in i min lägenhet än. Den är försenad så vet faktiskt inte när det blir. Men den som väntar på något gott... Något som jag också längtar till är sommaren och min semester. Känns riktigt lyxigt att kunna ta ut det! Ska även på Bråvalla med Nicole & Malin. Förstår inte riktigt vad jag gett mig in på haha, men jag vet for sure att vi kommer ha galet jävla kul. Hoppas på att kunna åka en vecka till varmare breddgrader i slutet av sommaren. Känner att jag behöver det. Oh! Det vore verkligen något...

I helgen så är jag ledig och åker då till min älskade mormor i Katrineholm. Det ser jag verkligen fram emot! ♡ Nu ska jag ta och göra mig iordning, ska jobba kl 16-21. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0