14.03.15



Hej!
Denna arbetsvecka har varit riktigt tuff. Hade feber i onsdags men kämpade på de sista dagarna innan jag tog helg. Puh! Började denna fantastiska lördag med sovmorgon. So freakin' lovely! Sedan så åkte jag, Nicole, Noel och Maxi till Busfabriken i Linköping. Riktigt roligt för alla fyra faktiskt. Bomba min snap med videos därifrån hahah. Avslutade kvällen hos Nicole & Malin med mellonys. ♡  

Imorgon hoppas jag på fint väder och att min hals är bättre. Har inte tränat något de senaste dagarna och det stör mig verkligen. Blir så irriterad att när man kommit igång ska man bli sjuk?! Lol. Ska iallafall försöka gå milen med hundarna och satsa stenhårt på träningen nästa vecka. Ska ta och sova nu, känns fantastiskt att kunna sova ut och inte ha några bestämda planer inför morgondagen. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0