13.02.15



Halihallå!
Fredag. Gud vilken härlig veckodag. Trotts att jag jobbar både lördag och söndag så har jag haft en fet fredagskänsla hela dagen. Love that. Efter frukost framför tvn med mamma så åkte hon och jag till lägenheten och hämtade resten av mina grejer. Har bestämt att bo hos mamma sålänge innan jag flyttar till mitt egna. Blev bäst så för alla! Därefter så åkte jag ner på stan och träffade my soulsis ♡ Blev en sen lunch på Paus och en sväng bland affärerna.

Nu är det bara jag och mina bröder hemma. Vi beställde pizza & fredagsmyset är uppdukat. Känner mig inte riktigt 100% än från min förkylning. Så har tänkt att fixa mina naglar, duscha och sedan sova. Börjar sju imorgon så det blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0