03.02.15




Fy fan vad det går bra för mig nu.

I går så kom äntligen min lediga dag efter sju långa arbetspass. Vaknade upp hos mamma och vi begav oss för att kolla på en lägenhet till mig. En etta på 40kvm och som ska totalrenoveras. Därefter åkte vi ner på stan och jag bjöd henne på Golden Bangkok, supermysig dejt med min älskade mamma

Idag var det jobb på hemtjänsten igen, fick mig lite sovmorgon då jag började kl 9 och jobbade till kl 16. Och i förmiddags så fick jag samtalet, JAG fick lägenheten vi var och tittade på!!!! Känns som en dröm! Gått på rosa moln hela dagen. Trodde inte dagen kunde bli bättre, men då ringer ett dagis som jag va på intervju hos och ber mig jobba 9-12:30 imorgon. Helt perfekt tid att börja med ju! Hoppas verkligen jag får in en fot där nu. Älskar nya utmaningar! Wiho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0