We can bring it on the floor.

Hej och hå vilken bra tisdag! Började med lite sovmorgon och frukost framför tvn. Tog mig en pw till jobbet och körde kl 11-16. Det var på hemtjänsten och jag GICK till alla brukare. Tog spårvagnen hem för att typ vända igen haha. Följde med Nicole på ärende och sen begav vi oss mot ett 75 minuters Boxpass. Det var SÅ bra!!!! Feeling so excited! Musiken, instruktören och upplägget var bäst. Blir att köra nästa tisdag igen. Har en känsla av att jag inte kommer kunna gå, eller röra mig överhuvudtaget imorgon hahah. Vi körde verkligen skiten ur oss och man går igenom hela kroppen. Underbart.

Ligger i min säng nu som aldrig varit skönare haha, duschad och go. Imorgon är jag ledig och då har jag lunchdejt med saknade fina Besa! Mys! På torsdag har jag frisörtid. Känns pirrigt och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0