Wayne's Coffee



Tog mig som skrivet innan en pw ner till stan. I början kändes benen som två cementklumpar men sen gick det bättre haha. Älskade Besa! Som jag saknat henne. Världens goaste tjej! Vi satte oss och tog oss en lunch. Deras sallad var SÅ god! Verkligen o rekommendera. Vi satt ute och tog en kaffe också. Vi satt i flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Mys! Nästa helg kommer det bli riktigt fartfylld. På fredagen ska vi fira Emelie B och Tessa. KUL! Ser fram emot att ha alla mina fina samlade. På lördagen så ska jag fira fina Ida! Så den här helgen blir lugn trotts att jag är riktigt partysugen hehe. På lördag ska familjen till Femerströms på grillning och mys. Ser verkligen fram emot det. Skönt med lite ledigt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0