Uppdatering.


Jag jobbar och står i! Imorgon blir det min åttonde dag i rad. Det känns.. Så imorgon kväll när jag kommit hem ska jag stänga av mobilen och bara koppla av. Just what I need. Det blir jobb igen på fredag så en dag ledig känner jag att jag måste få vara. Igår innan jag begav mig till jobbet så hann jag och mamma med en lunch iallafall, mysigt! Och när jag kom hem och skulle sova så var Molly superdupergosig och la sig nära. Kärlek.

Jobbet idag rullade på jätte bra och efter det mötte jag upp min stjärna Amanda på stan för en fika. Vet inte vad stället heter men det var något nytt, det var SÅ mysigt och gott. Väl hemma så däckade jag i soffan två timmar och vaknade upp till middagen som vi åt framför Idol. Har tagit mig ett bad och tittar nu på tv4 där de pratar inför valet. Spännande! Tror jag vet vad jag ska rösta på men måste plugga på lite mer. Känns coolt och samtidigt nervöst för att rösta, det blir på söndag. Pirrigt!

Kommentarer
Postat av: Sanna den bästa!

Snygg tjej i arbetskläder ;P Känner igen skåpen bakom dig :D

2014-09-10 @ 04:02:48
URL: http://ekorreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0