Tired.

Jag somnade istället och åt en riktig god middag och myste i soffan resten av kvällen. Usch vilket blåsväder! Tror att det är det som gör mig så himla trött och seg också? Trotts att jag sov en timme så ligger jag nu i sängen och känner mig jätte trött? Hm.. Vädret ska bli bättre imorgon och då har jag tänkt att ta ut hundarna på en långis. Sen på kvällen ska jag och Nicole gå på ett Boxpass igen! Det ser jag verkligen fram emot. Så jävla bra pass!

Den här veckan kommer rulla på snabbt känner jag, även fast det bara är måndag idag. På onsdag ska jag jobba och torsdag ska jag träffa Besa för en tur på stan för att handla inför helgen då det blir party både fredag och lördag. Som jag längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0