Sista september.



Nu sitter jag på spårvagnen på väg hem. Så segt. Jobbet rullade på bra med min pärla. Förutom att halsen har bråkat med mig sen jag vaknade imorse? Den ömmar och är svullen. Näsan snorar också för den delen. Bara det inte blir värre! Det var ju inte länge sen jag var mega förkyld?! Inte igen tack.

Längtar hem till ett varmt bad och min sköna säng. Imorgon ska jag jobba kl 15-20. Så får sova ut ordentligt och vakna pigg & glad! Då på kvällen ska familjen äta go'middag och bara mysa in i det sista. På torsdag kväll ska vi skjutsa ner pappa till tågstationen för då ska han tillbaka till Afrika. Han kom ju nyss hem?! Gud vad jag kommer sakna honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0