3/9



Hej!
Började dagen med jobb på hemtjänsten, kl 7-16. Det rullade på jätte bra! I'm glad to be back. Åkte hem direkt till min söta lillebror Noel som var ensam hemma. Vi hörde av oss till Nicole och frågade om vi kunde få låna Maximilian en stund. Och det fick vi! Det blev en promenad med hundarna och lek i parken. Vi hade så himla roligt, alla tre! Det hela avslutades hos Nicole framför Idol. Mys!

Nu har vi kommit hem och jag ska strax och sova. Är SÅ trött! Blir att jobba imorgon också, kl 7-16. Även fredag då jag ska vara på gruppboendet kl 14-21:15. Cash is king! I helgen ska jag vara ledig då jag och Noel ska vara barnvakt åt vår älskade och sjukt saknade guldklimp Julian!!!!! Som jag längtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0