Tisdag.


Jobbet rullade på bra. Skön tid! Hade ett riktigt jobbigt städ men fick hjälp där av en kollega, så snällt! Det var verkligen guld värt. Hade tänkt att sola efter jobbet men var SÅ trött och seg. Ville bara hem. Samma sköna tid på hemtjänsten imorgon igen. Fast inget städ då tack, eller hos en normal person då isåfall..

Efter middagen så träffade jag Nicole och Maximilian och var ute och lekte en stund. Noel kom förbi som för övrigt är Maxis stora förebild. Ska göra precis likadant som honom. Dör så sött!

Nu har jag placerat mig i soffan och väntar in Svenska Hollywoodfruar. Tisdagens höjdpunkt haha! Känner att skämskudden kommer komma fram, for sure! Ska göra mig en kopp te till det. Känner mig inte riktigt hundra.. Tror det beror på att jag sov riktigt dåligt natten till idag. Så ikväll ska jag lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0