Playdate.



Igår kväll så stannade vi hemma istället. Vi köpte pizza och myste framför Så Mycket Bättre. Det absolut bästa med kvällen var ju att natta Julian, han slocknade direkt! Kollade på film med mamma & Noel och när jag blev för trött så la jag mig hos prinsen och somnade direkt, så mys!!! Vi sov till halv tio imorse och åt en bamse frukost! Därefter mötte vi upp Nicole och Maximilian för bus i parken. Hungriga gick vi hem till mamma som lagat en sån sjukt god spagetti & köttfärssås! På det blev det en härlig siesta framför Pippi Långstrump på de Sju Haven.

Nu har våran Julian åkt hem. Det var inget roligt avslut, han blev SÅ ledsen. Tårarna sprutade när han åkte iväg i bilen. Hahah. Älsklingen! Jag myser vidare i soffan med mamma framför Catfish. Love it! Ska ta mig ett bad sen och göra iordning mina naglar, kanske spela lite Sims2? Är så sugen hiho..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0