Loviedoviesovie.

Min absolut bästa, knasiga, kärleksfulla, tokiga tant Molly. Gud vad jag är kär i dig.


Ikväll så är min säng full. Molly ligger tätt intill mig och snuttar på Nalle Puh och Grodan bredvid. Fan vad kär jag är i henne, världens bästa goding. Är lika mycket kär i min tokis Ebba som ligger under mitt täcke och pussar på min vad, hahah! Kärlek.

Förkylningen vill inte ge med sig?! Det är som värst på morgonen fram till kvällen, som nu när jag ska sova känner jag mig ändå ok? Det är så knäckande att vakna upp och känna sig som en påse skit. Imorgon vill jag vakna upp pigg & glad och åka iväg på ett svettigt & köttigt Boxpass. Missade det förra tisdagen pga jobb. Får se hur jag känner mig imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0