Grey clouds.

När mamma kom hem och vi druckit kopp kaffe nummer två så gick hon och tog sig en powernap. Det gjorde även jag. Även fast jag vet att jag blir hundra gånger segare så var det så skönt att slumra till i soffan. Tror det är vädret som gör mycket också. Blöh, känner mig så fruktansvärt seg. Trotts det ska jag och mamma och träna om en timme. Vi ska köra Step 60 min. Sjukt bra för benen and the ass. Vet hur LYCKLIG jag kommer vara efter passet och känna mig så jävla nöjd. Tur att mamma puschar mig dagar som denna...

Har inte jobbat på ett tag nu, speciellt inte på hemtjänsten som ringde idag och gav mig två pass. Imorgon och onsdag kl 10-16. Känns bra, måste få ihop dagar nu i oktober också. Lönen som kommer nu kommer vara riktigt fet. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0