2/10


Vid kl 11 så var jag hemma hos Josefine och hade Ebba med mig. Tanken var att vi skulle ut på en långis, men vi kom inte särskilt långt då vi märkte att det blivit punktering på vagnen. Så vi begav oss hem till henne istället och tog en kopp kaffe och myste. 


Busade med hennes goa son Leonel, vill bara äta upp honom! Så jävla sockersöt. Älskar bilderna ovan, speciellt sista då han tyckte jag blev för jobbig som bara ville ta kort hahah. 




Tanken på hur mycket och vad jag åt igår gav mig lite ångest. Så när det inte blev någon långis bestämde jag mig för att trottsa regnet och gå hem. Blev ju en bit som ni ser haha. Ebba var så duktig och sprang på, hon ligger helt utslagen i soffan nu. Just like me, haha! Ska strax ner i tvättstugan och se om det är ledigt nu innan våran tid så man kan köra igång. Skulle vara skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0