This is fucking awesome.

♡♡♡ 
 
Igår hade jag SÅ roligt! Det började med att Nicole och Olivia kom hem till mig och vi fixade oss tillsammans. Därefter fortsatte jag och Nicole hem till Stephanie där även Malin och Marie var. Och där hölls förfesten. Fy fan vad roligt jag har med de här tjejerna. Vi drack, dansade och shottade. Så jävla underbara! ♡ Det blev taxi till Puls där vi dansade hämningslöst. Musiken blev dock sämre mot slutet så då kände jag och Nicole att det fick räcka. Det var smockat på donken så vi tog taxi hem till mig och jag bjöd på toast. Det satt riktigt fint. En cigg på det och sen somnade vi som klubbade sälar hahah.
 
Vill bara tacka tjejerna för en sån jävla lyckad utgång. Ingenting att klaga på. Länge sen jag hade så kul! Idag får man ju ta smällen då haha, men känns inte så farligt ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0