Intense

Vilken vecka!
Bestått av mycket jobb och lite sömn. Idag så flyttade jag och mina tjejer också. Vi började tidigt och var så jävla duktiga. Vi fick mycket hjälp också som var GULD värt. Fått ordning på det mesta nu men tänkte att jag ska fota och sådär när det är helt klart, får se om jag kan hålla mig. 

Ikväll så sover jag dock hemma hos mamma (vad konstigt att inte skriva "hemma", fattar knappt att jag flyttat hemifrån lol) då hon är ute med jobbet för att vara hundvakt och vara med Noel. Vi har haft en jätte mysig kväll och strax ska jag gå och lägga mig. Ska jobba imorgon kl 7-14, det är det absolut sista jag vill nu då min kropp skriker efter en fet sovmorgon. But what to do, cash is king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0