Mitt i natten,

Jag orkar inte.
Både Molly och Ebba sov(er) hos mig inatt. Molly är inte så värst förtjust i det. Hon vill helst sova hos mamma och pappa. Hon tassade (ni med hund vet att it drives you crazy att lyssna på mitt i natten) omrking och gnällde lite. Vaknade lite halvt av det och försökte få henne att komma till sängen. Men nej. Istället sätter sig stackarn och släpper en bomb. En stor jävla bomb. Då kan jag lova att jag vaknade hahah. Upp och städa och sen tog jag ut dom. Molly kräktes lite och fick ut det sista. *Suck*. Nu är hon mycket bättre och piggare. Nu ligger hon minsann nöjd här bredvid mig med Ebba

Så nu ligger jag klarvaken i min säng. Har borstat tänderna och gjort om min kvällsprocedur i hopp om att kunna somna om. Men vad gör det, är ju leeedig imorgon hoho.


 
Gammal bild på min tant. Lilla älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0