Min lediga dag.



Hej!
Började dagen med en fet sovmorgon. Gick upp efter kl 11. Gud så skönt. Lyxade till det med bananpannkakor, till det skar jag ner ananas & banan. Så himla gott. Idag blev de riktigt fina och goda, så fick till en bra bild haha!




På eftermiddagen så kom Sabira hit och vi tog ut hundarna på en långis. När vi gick så var vädret stabilt, när vi väl kom till skogen och var så gott som ingenstans så började det självklart pissa ner. Det värsta av allt var att det aldrig slutade heller. Usch. Så det var bara att knata på. Vi gick 7,37 km så det blev en sväng iallafall.

Nu har jag tagit mig en dusch för att vakna till. Kände mig väldigt trött och frusen. Lite bättre nu. Har tänkt att bädda rent sängen och lägga mig tidigt framför en disneyfilm. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0