Maj månad.

Mördarpasset - all done! Var inte så farligt dock. Innan jag började igen vid kl 16 så gick jag in i "realexrummet" och sov en stund. Behövligt! Det har rullat på bra både under dagen och kvällen. Känner mig så glad och nöjd. Det är nog för att det är fredag imorgon och jag är ledig lördag. Då ska jag verkligen sova ut. Ska inte ha några planer alls. SÅ SKÖNT! Har tvättstugan då vid kl 16 så det blir en lugn lördag. Just what I need.

Under kvällen när jag jobbade när jag var ute så träffade jag en hane från Mollys första kull. Det var min Azlan. Jag såg direkt att det var han. Varför jag skriver "min" är för att det var jag som fick bestämma vad han skulle heta och han blev min favorit. Idag heter han Zimba och han är så FIN. Riktig läcker teckning. Det är värmer verkligen i hjärtat när man vet att de har kommit till rätt familjer och blir överösta med kärlek. Vi har haft två kullar och har kontakt med en del. Det är SÅ kul. För när man föder upp valparna och man är med från början så får man ett speciellt band till dem. K ä r l e k.


Var bara tvungen att ta en bild. Hur fin?! Lika söt som mamma Molly, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0