Love the mornings.

Good morning lovies! 
Vaknade tidigt, klockan hade inte ens slagit åtta. Men gick upp då och tog ut tjejerna på morgonrundan. Blåsigt och lite kyligt ute faktiskt. Hoppas det blir bättre under dagen... Som jag har saknat min goda frukost! Gjorde iordning en bamsefrulle. När jag flytta in hos mormor så var vi inte särskilt nyttiga, nutella på smörgåsen och chips till kvällen. Hehe ops..! Så nu blir det ändring. 

Har jag avnjutit min goda frukost och myser med tjejerna i soffan framför tvn med datorn på magen och bloggar från min iPhone. Haha! Mycket teknik här.. Ska läsa bloggar och surfa runt lite. Skönt. Bara jag som är uppe än, lugnet före stormen lol...

Det bästa med morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0