Lazy sunday.

Min middag!


Pappa bakade pizza till familjen. Men jag gjorde en egen till mig och en nyttigare variant. Tog lite det vi hade hemma, det blev lite mandlar mixade tillsammans med pumpakärnor. Tillsatte två ägg och ost i smeten. Lät det vara inne i ugnen ca 10 minuter, tog ut den och tog på tomatsås, ost, kyckling, lök. Skickade in den i fem minuter till. Det blev sååå smarrigt! Annorlunda men gott.

Just nu ligger jag i soffan och segar. Vi har haft tvättstugan och jag har storstädat mitt rum. Kliniskt. Länge sen jag gjorde det. Både damma, dammsög, torkade golvet och bäddade rent i sängen. Så innan jag lägger mig ska jag ta ett långt bad och raka + skrubba + smörja in mig. Då kommer jag sova som en prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0